Iza Zdziebko

iza_zdziebko-1iza_zdziebko-2iza-zdziebko-3iza_zdziebko-4iza_zdziebko-5

 

11_Iza_Zdziebko12_Iza_Zdziebko

 

iza_zdziebko-12iza_zdziebko-13iza_zdziebko-11

Iza Zdziebko (ur. 28 stycznia 1977 r. w Wałbrzychu) – jestem absolwentką fotografii w PWSFTviT w Łodzi, dyplom obroniłam pod kierunkiem prof. Wojciecha Prażmowskiego. Interesuje mnie szczególne fotografia dokumentalna ze wskazaniem na współczesny dokument osobisty.

Jestem założycielką Stowarzyszenia Fotograficznego FotoBzik w Krakowie, gdzie mieszkam od wielu lat. Współpracuję z Uniwersytetem Pedagogicznym, Politechniką Krakowską oraz Krakowską Szkołą Filmową, jako wykładowca fotografii. Koordynowałam również pracę krakowskiej ZPAF Gallery. Moje zdjęcia były prezentowane na licznych wystawach m.in. w ramach Fotofestiwalu w Łodzi, Festiwalu Fotografii Artystycznej w Warszawie, w BWA w Tarnowie, czy Ośrodku Propagandy Sztuki w Łodzi.

http://www.izazdziebko.tumblr.com

www.facebook.com/izazdziebkocom

© wszelkie prawa zastrzeżone.

