Karolina Moskała

IMG_ (1) Karolina Moskała2. fot. Karolina Moskała. (800x1200) IMG_ (3) Karolina Moskała 4. fot. Karolina Moskała. (800x1200) IMG_ (5) Karolina Moskała IMG_ (6) Karolina Moskała 7. fot. Karolina Moskała. (800x1200) IMG_ (8) Karolina Moskała IMG_ (9) Karolina Moskała IMG_ (10) Karolina Moskała IMG_ (11) Karolina Moskała IMG_ (12) Karolina Moskała IMG_ (13) Karolina Moskała IMG_ (14) Karolina Moskała IMG_ (15) Karolina Moskała

(ur.1982) pochodzę z Oświęcimia, mieszkam w Krakowie.

Jestem właścicielem i fotografem w firmie fotograficznej LAND OF MEMORIES Fotografia Artystyczna.

Ukończyłam szkołę fotografii artystycznej w Śródmiejskim Ośrodku Kultury w Krakowie. Wtedy też zaczęłam intensywną „akademię” samokształcenia w dziedzinie fotografii i szeroko pojętej obserwacji świata. Zainteresowanie fotografią dokumentalną, reportażową i portretową towarzyszy mi od lat, choć lubię eksperymentować i chętnie poszerzam swój fotograficzny horyzont. Nieustannie staram się rozwijać w zakresie formy, techniki i estetyki. Swoje prace prezentowałam do tej pory m. in. na wystawach zbiorowych Stowarzyszenia Fotograficznego “FotoBzik” w Krakowie, którego członkiem jestem od momentu jego powstania.

www.flickr.com/photos/karolinamoskala

www.landofmemorieskarolinamoskala.tumblr.com

© wszelkie prawa zastrzeżone.

Skomentuj

