Aleksandra Iwańczak

1 2 3 4 5 6 7 891011

Aleksandra Iwańczak (19.10.1987) – jestem absolwentką Kulturoznawstwa Międzynarodowego na UJ (licencjat) i studentką Akademii Fotografii w Krakowie. Fotografia jest dla mnie  sposobem dzięki któremu bardziej wnikliwie obserwuje „małe wydarzenia codzienności”.  Stanowi ona moment zatrzymania i namysłu (zarówno kiedy występuję w roli  odbiorcy i jak twórcy ).

„(…) Oto powierzchnia. A teraz pomyślcie, a raczej wyczujcie to, co się pod nią kryje, jaka musi być rzeczywistość, jeżeli tak wygląda.”– Susuan Sontag

Bardzo lubię przyglądać się temu co dokoła mnie, czasami zapisywać to tylko w formie klisz pamięci, które
często finalnie odbijają się w mojej fotografii. W 2013 zdobyłam III miejsce w konkursie „Polak – emigrant „ który był zorganizowany przez Senat Rzeczypospolitej Polskiej i Ośrodek Badań nad Migracjami Uniwersytetu Warszawskiego.

https://www.facebook.com/AleksandraIwanczakPhotography

© wszelkie prawa zastrzeżone

Skomentuj

